Warhammer Bloodletter inspirálta figura - műgyantás géppel

Már nagyon sokszor ki szerettem volna nyomtatni ezt az ijesztő (és lássuk be, nem annyira karácsonyi hangulatú :)) figurát műgyantás géppel, most nekiálltam a Bluecast új EcoGray gyantájával és a Shuffle-el a nyomtatásnak, mert kíváncsi voltam, mennyire részletgazdag. Hát, nagyon. :) Sajnos az egyik keze alá nem raktam elég alátámasztást (nem voltak a felsőbb részek biztosítva), és így levált, illetve maga az alátámasztás is elég vékonyka volt:

chitubox_2018_12_20_111940.jpg

De ezt az egy részt leszámítva elképesztő, milyen jól néz ki a nyomtatás. Pedig csak 50 mikronnal nyomtattam, lehetett volna akár 25 vagy akár 10 is, bár akkor megőszültem volna, mire elkészül.

A végeredmény:

Jó gyanta ez az EcoGray, a gyáró szerint "biztonságos" és nincsenek benne nagyon káros összetevők, gyors is (Phrozen Shuffle-ön 50 mikronon 6.5 másodperc, ami nem rossz egyáltalán) és szépen lehet vele nyomtatni.