Digitális fotó keret házilag

Nézegettem az aliexpressen digitális fotókeret, amivel fel lehetne dobni a konyhában az étkezőasztalt. De nem igazán találtam meggyőzőt, sőt az áruk sem volt valami kedvező. A felbontásuk is elég gagyi az olcsóbbaknál, 800x600 körül, ami egy monitornál már 20 évvel ezelőtt is ciki volt. Meg nem is igazán akartam túl nagyot, kicsi méretben (7 col alatt) pedig szinte nincs is. Ekkor jutott eszembe, hogy van egy régi Samsung telefonom (Ace 2), amit már nem használunk semmire, csak be van hajítva egy fiókba. Kicsit keresgéltem, és találtam is egy jó kis appot (Fotoo), ami kimondottan erre van kitalálva. De hogy jön a képbe a 3D nyomtatás? A keretet gyorsan megterveztem Tinkercad-ben: https://www.tinkercad.com/things/55OVVfYyfNy 

tinker.png

Majd pedig kinyomtattam a CR-20 Pro-val:

Szerintem nagyon jól sikerült, szép lett a felülete. Esetleg még a kábel elvezetést lehetne kicsit szebben megoldani, ha lenne T alakú csatlakozó. De így is jó. :)