Babaház műzlis dobozból

Még régebben találtam a thingiverse-en egy érdekes ötletet, hogy néhány egyszerű és leginkább kevés anyagot felhasználó darab felhasználásával egész pofás kis babaházzá lehet alakítani egy műzlis dobozt. Az ajtók, ablakok, erkélyek és az azokat tartó elemek kinyomtatása utána már csak ki kell vágni a sablon alapján a doboz oldalát pár helyen, és kész is a házikó! Elég sokat elpepecseltem amíg kinyomtattam mindet (sok kis darabot nyomtattam, lehetett volna valószínűleg jobban tömbösíteni) kinyomtattam. Kb. 70 gramm műanyagból megvolt az egész...

A szemfülesebbek észrevehetik a képeken az üveglapot: a ragasztószalagra nagyon nehezen tudtam nyomtatni, mivel a vékony íves részek nem tapadtak meg túl könnyen. Ezért fogtam a D4-hez való üveglapot, és rögzítettem irat kapoccsal. Hamarosan érkezik üveglap az i3 méretében, akkor majd kicsit igényesebben fogom rögzíteni. De addig is megteszi. Ja és hajlakk is van az üveglapon természetesen. Egyébként azóta nagyon jól szuperál az üveglap, jobb arányban tapad már elsőre a nyomtatás, szóval ez egy egyszerű, olcsó de javasolt mod.

Kék PLA, 0.2mm, kb. 35mm/sec (az íves részletek miatt, lásd fent).

Néhány további modell, ami műzlisdobozhoz van: